B2B marketing

Meer B2B leads en kwalitatieve leads. Met B2B marketing maken we strategische keuzes die ervoor zorgen dat je meer en betere leads verzamelt. Want zonder goed gevulde pipeline, geen tevreden directieteam en sales collega’s. En zonder tevreden sales collega geen liquide business. B2B leadgeneratie helpt de sales trechter te vullen en geeft bedrijven structuur. Hoe gaat dat in zijn werk?

Onze aanpak

Met behulp van Digital Marketing geven we organisaties structuur en focus. Door gebruik te maken van relevante data, helpen we leads of prospects door de gehele funnel heen. Door de customer journey onder de loep te nemen en de communicatie daar effectief op af te stemmen, creëren we waardevolle inzichten. We concretiseren de commerciële doelstellingen en doen een nulmeting. Hierdoor weten we waar je nu staat en waar je over 2 jaar staat als ons ambitieuze plan tot uitvoering is gekomen.

Met een sterke B2B online strategie help je leads door het aankoopproces heen en bied je ze een ultieme gebruikerservaring. Op deze manier worden je leads op hun beurt jouw ambassadeurs. Daarnaast neemt de kwaliteit van de B2B leadgeneratie toe, waardoor je als organisatie een beter rendement haalt. Wil je meer rendement halen uit je huidige B2B strategie of wil je groeien in digitale volwassenheid? Neem vrijblijvend contact op met Jane om de mogelijkheden te bespreken.

Plan een afspraak met Jane

De voordelen van B2B marketing:

  • Meer inzicht in de marketing- & sales funnel
  • Een betere afstemming tussen de marketing- & sales processen
  • Meer kwalitatief verkeer
  • Data-driven besluitvorming
  • Je creëert brand ambassadors
Kom met ons in contact

Bij B2B marketing draait het niet enkel om de quick buck. B2B leadgeneratie omvat ook het ‘warm’ maken van de potentiële klant. Verkoopt jouw bedrijf een relatief gecompliceerde service of dienst? Grote kans dat een websitebezoeker niet bij het eerste (of 2e) websitebezoek converteert.

Een sterke digitale B2B strategie helpt bedrijven inzicht te krijgen in de contactmomenten en de behoeften van de doelgroep. Komt de bezoeker de website binnen via een B2B Linkedin Marketing campagne? Of komen ze organisch (SEO B2B) binnen? Grote kans dat deze twee contactmomenten een andere zoekvraag en koopintentie hebben.

Meer uit je B2B strategie halen?

Wil je meer rendement halen uit je huidige B2B strategie of wil je groeien in digitale volwassenheid? Bij Zeo hebben we veel ervaring met het opzetten en uitvoeren van B2B marketing. Wij converteren jouw leads tot ambassadeurs. Neem vrijblijvend contact op met Jane om de mogelijkheden te bespreken.

Plan een afspraak met Jane
Neem vrijblijvend contact op

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Nu contact opnemen met Jane