Feed-based advertising

Feed-based advertising is het automatisch adverteren op grote e-commerce platformen en vergelijkingssites. Anders gezegd; jouw producten worden op de verschillende platformen getoond. Het doel is het wekken van interesse bij potentiële klanten. Feed-based advertising is een slimme strategie voor webshops en e commerce bedrijven. Enkele voorbeelden waar je met feedmarketing jouw producten kunt tonen zijn: Google Shopping, Marketplaces, Bol.com, Marktplaats en Vergelijk.nl.

Waarom is feed-based marketing zo effectief?

Feed-based adverteren heeft meerdere voordelen. Een groot voordeel is dat je automatische regels kunt instellen. Letterlijk betekent feed-based ‘adverteren op basis van het productaanbod in een feed’. Oftewel: je verkoopt alleen datgene wat ook nog in voorraad is. De advertenties zijn dus altijd up to date als het gaat om voorraad en prijs. Dit scheelt zowel jou als de gebruiker veel tijd en energie. Ben je benieuwd of feed-based marketing ok voor jouw bedrijf interessant kan zijn? Neem dan vrijblijvend contact op met Jane.

Plan een afspraak met Jane
Neem vrijblijvend contact met ons op

Feed-based advertising uitbesteden?

Onze specialisten maken graag een gratis analyse, om te kijken waar de kansen liggen.

vraag hier de analyse aan

Onze aanpak

Adverteren op basis van productfeeds is voor veel webshops een must. Wanneer is het nog meer slim om te adverteren middels productfeeds?

  • Je verkoopt producten of biedt diensten aan
  • Het productaanbod wisselt
  • De prijs en de voorraad van het productaanbod wisselt
  • Je concurrenten adverteren middels feeds
  • Je wilt groei realiseren met jouw webshop 
  • Je wilt meer revenue realiseren met de marketingmix

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Feed-Based marketing voor jouw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact op met Jane, onze Feed strategen denken graag met je mee. 

Plan een afspraak met Jane
Neem vrijblijvend contact op

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

Nu contact opnemen met Jane