Onze SEO aanpak
De SEO specialisten van Zeo borduren voort op de bedrijfsdoelstellingen, de doelgroep, de customer journey, en ga zo maar door. Onze strategie is meervoudig: van oriëntatiefase tot aankoop en service fase moet de content aansluiten bij de zoekintentie van de doelgroep. De ideale content kan tijdens elke fase van elkaar verschillen, zo lang we maar rekening houden met een consistent geheel.
De succesformule van hoge organische posities zijn afhankelijk van de gestelde bedrijfsdoelen en de status van de organische vindbaarheid van de website. Wij focussen ons op structurele verbeteringen: van de technische website optimalisatie tot local business tot het schrijven van goede content. Bij Zeo hebben we een duidelijke visie: al onze activiteiten moeten rendabel zijn voor onze klanten. Onze SEO aanpak is erop gericht om de online vindbaarheid en het rendement van het organische verkeer te verbeteren.
Dat investeren in zoekmachine optimalisatie lucratief kan zijn wordt snel duidelijk bij onze klant Globosign. Voor de webshop Rohrverbindershop.de (Onderdeel van Globosign) hebben we de SEO eens goed onder handen genomen. En met Succes! Het totale ‘gratis’ verkeer is met 30% gestegen en de omzet hieruit is gestegen met 40%. Daarnaast is de webshop zichtbaar geworden op de eerste pagina van een belangrijk zoekwoord. Dit gaat voor mooie nieuwe klanten zorgen!
Hoe bereik je de hoge posities in de resultaten van Google?
Search Engine Optimalization (SEO) is de verzamelnaam voor meerdere technieken die jouw online vindbaarheid van je website verbeteren. Dit omvat een tal van onderdelen: Technische website optimalisatie, content optimalisatie, het verhogen van autoriteit en nog een tal van andere factoren. Zoekmachine optimalisatie is een multidisciplinair gebied.
Om hoge posities in de resultaten van Google te bereiken moet de website goed in elkaar zitten. Daarnaast is het belangrijk om de trends in de markt goed in de gaten te houden. Dit omvat zowel het zoekgedrag van de doelgroep als updates in de algoritmes van Google. Google is het grootste kennisplatform op het internet. In 2020 gebruikte 94,37% van alle Nederlanders Google als zoekmachine. Google is echter niet de enige zoekmachine. Optimaliseren voor opkomend zoekverkeer in Bing, Yahoo of DuckDuckGo kan een uniek concurrentievoordeel bieden.
Ben je benieuwd of SEO optimalisatie voor jouw bedrijf interessant kan zijn? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze specialisten maken graag een gratis SEO analyse om te kijken waar de kansen liggen.
Plan een afspraak